Voit ladata laskun kirjautumalla verkkotilillesi ja siirtymällä kohtaan ”Oma tilaus”. Sieltä voit tarkastella tilaustasi ja ladata laskun.
Varmista, että kaikki valitsemasi tuotteet ovat tarjouskelpoisia. Jos tuote ei ole osa tarjousta, se selittää sen miksi koodi ei toimi. Lisäksi tarjouksia ei yleensä pysty käyttämään jo alennettuihin tuotteisiin.
Tervetuliaiskoodi on tarkoitettu uusille käyttäjille ja se kohdistuu rajattuun tuotevalikoimaan (tuotteet, kuten 14K kulta eivät kuulu tähän. Löydät kattavan listan sähköpostistasi). Varmista, että viesti ei ole saapunut roskapostikansioosi. Jos et ole vastaanottanut sähköpostia 30 minuutin kuluessa, on mahdollista, että sähköpostisi on kirjoitettu väärin. Kokeile kirjoittaa se uudestaan.
Tarvitsetko lisää apua?
Ole hyvä ja lähetä meille sähköposti, jossa on kaikki tarvittavat tiedot, kuten tilauksesi yksityiskohdat, sähköpostiosoite, sekä valokuvia ja videoita virheellisistä tuotteista.
Tai lähetä viesti
Vastaamme kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä maanantaista perjantaihin. Viikonloppuna lähetettyihin viesteihin vastaamme seuraavan arkipäivän aikana.