Toimitusehdot

Ladataan...

Bodymodissa pyrimme tarjoamaan inspiroivia Pieces of identity sinulle ja kaikille lävistyskoruista kiinnostuneille. Mutta inhoamme pitkiä ja tylsiä säädöstekstejä. Joten yritimme pitää tämän osion helppolukuisena.

Toimitus ja käsittely

Pyrimme lähettämään tilauksesi 24 tunnin sisällä. Tämä koskee kaikkia tavallisia arkipäiviä*. Yritämme parhaamme tarjota sinulle asianmukaisia toimitustapoja. Näet vaihtoehdot ja niiden arvioidut toimitusajat tästä linkistä. Valitset mieluisan toimitustavan kassalla.
Huomaa, että eri toimitustavoilla on erilaiset lähetyksen aikarajat ja pyrimme aina priorisoimaan ne niin, että mahdollisimman moni asiakas saa pakettinsa nopeasti. Lähetyksen aikarajalla tarkoitamme, että eri lähetyspalvelut noutavat lähetykset varastoltamme eri aikoihin. Niinpä me keräämme, pakkaamme ja lähetämme siten, että saamme useimmat paketit toimitettua kunkin palveluntarjoajan mukana, palvellen sinua ja muita mahdollisimman nopeasti.

Huomaa, että ennen kuin voimme käsitellä ja lähettää tilauksesi, tarvitsemme hyväksynnän valitsemaltasi maksupalveluntarjoajalta. Yleensä tämä tapahtuu muutamassa sekunnissa, mutta järjestelmämme peruuttaa tilauksesi automaattisesti, jos sitä ei tule tunnin sisällä.

*Tavallisia arkipäiviä ovat ne päivät, jolloin varastomme on auki ja eri lähetyspalveluiden kuljettajat noutavat varastoltamme. Tavallisesti se on maanantaista perjantaihin, lukuunottamatta päiviä, jotka löydät listattuna tämän linkin kautta.

Henkilötietojen hallinta

Tehdäksesi tilauksen Bodymodissa, tarvitsemme tiettyjä tietoja sinusta. Kuten sähköpostiosoitteesi, että voimme lähettää tilausvahvistuksen ja toimitusosoitteen tilauksen toimitukseen. Nämä ovat melko tavallisia vaatimuksia ja mahdollistavat asianmukaisen myynnin käsittelyn. Sinun ei tarvitse luoda tiliä verkkosivuillemme ensimmäistä tilausta tehdessä, mutta jos sinulla ei ole tiliä, sellainen luodaan sinulle automaattisesti tilauksen yhteydessä. Sisäänkirjautumistiedot lähetetään sinulle automaattisesti, kun tili luodaan.
Tililtä voit nähdä, mitä tietoja meillä on sinusta, ja voit halutessasi pyytää niiden poistamista milloin vain.
Me kuitenkin suosittelemme, että pidät tilin siitä koituvien etujen vuoksi. Tilin avulla voit pitää kirjaa tilauksistasi ja yksinkertaistaa asiakaspalvelua, ja sieltä voit myös kontrolloida uutiskirjeen tilausta. Eikä se maksa sinulle penniäkään.

Antamasi tietojen lisäksi käytämme evästeitä ja seuraamme käyttäytymistäsi vierailun aikana.
Evästeitä käytetään ensisijaisesti sivuston toiminnallisista syistä. Ilman niitä olisi mahdotonta muistaa, mitä tuotteita ostoskorissasi on. Käytämme niitä lisäksi käyttäjien käyttäytymisen analysointiin ja verkkosivujen käytettävyyden parantamiseen ja mainonnan optimointiin. Eli ei mitään pelättävää.
Viimeiseksi niitä tarvitaan petosten estämiseksi. Tämä tapahtuu automatisoidulla petos kontrollilla, joka arvioi riskit ja huomaa mahdolliset ongelmat tilillä.

Pyrimme olemaan täysin avoimia kaikkien vierailijoiden kanssa. Haluamme siis ilmoittaa, että jos hyväksyt tietyt evästeet, kuten Googlen, Facebookin, Snapchatin, Pinterestin ja TikTokin evästeet, saatamme siirtää joitakin tietoja. Tiedot, joita siirrämme näihin, naamioidaan (<hashed>) ennen sitä. Lyhyesti sanottuna se tarkoittaa, että emme koskaan jaa sinusta tietoja, joita kukaan ihminen voisi lukea. Tämä johtuu siitä, että salaamme tiedot hash-avaimella turvallisuutesi vuoksi. Tiedot sisältävät yleensä sähköpostiosoitteesi, nimesi, puhelinnumerosi, mitä ostit ja milloin ostit sen.
Joskus meidän on kuitenkin välitettävä tietoja salaamattomina. Tämä voi olla toisinaan välttämätöntä kaikille verkkokaupoille. Meidän on esimerkiksi välitettävä tietojasi postipalvelulle, jonka valitsit pakettisi toimittamiseen. Tai jos kyseessä on poliisitutkinta, meidän on ehkä luovutettava myyntitietoja poliisille. Nämä kaikki ovat meidän toimialamme ulkopuolisia osia, mikä on luonnollista kaikille verkkokauppiaille.

Eli sinun on hyvä tietää. Pidämme tietosi turvassa. Tallennamme ainoastaan tarvitsemamme tiedon, ja sinun tiedot ovat ainoastaan saatavilla tarpeelliselle henkilökunnalle, eikä niitä paljasteta kenellekään kolmannelle osapuolelle ilman sinun suostumusta. Siten emme anna kenenkään muun nähdä tai käyttää tietojasi. Data tallennetaan ja varmuuskopioidaan salatuissa servereissä ja on täysin tietosuoja-asetus säädösten (GDPR) mukainen.

Jos missään vaiheessa haluaisit tietää, mitä tietoja meillä on tallennettuna sinusta, ota yhteyttä, ja autamme mielellämme.

Palautukset, valitukset ja vialliset tuotteet

Kun teet ostoksia Bodymodissa, saat automaattisesti 100 päivän palautusjakson. Tämä palautusjakso lasketaan päivästä, jolloin saat tilauksen.

Älä avaa pusseja

Hygienia on yksi tärkeimmistä prioriteeteista täällä Bodymodissa. Täten emme koskaan myy tuotteita, jotka ovat olleet toisen asiakkaan käsissä. Lähetämme kaikki tuotteet kirkkaissa, läpinäkyvissä, ohuissa, sinetöidyissä pusseissa varmistaaksemme, ettet koskaan vastaanota tuotetta, joka on ollut vieraan ihmisen kehossa.
Meidän tiukkojen hygieniasääntöjen vuoksi tulee sinun tietävän, että jos avaat sinetöidyn pussin, sen sisältöä ei voida palauttaa. Sama pätee, jos yrität muokata pussia millään tavalla. Eli sinun tulisi aina tarkistaa pakkaus huolellisesti ennen kuin avaat sen. Toivomme, että ymmärrät meidän tiukan turvallisuuspolitiikan, sillä et haluaisi käyttää lävistyskoruja, joita vieras ihminen on käyttänyt aiemmin.
Sinulla on tietenkin yhä kahden vuoden oikeus valittaa tuotteesta ja pakollinen kuuden kuukauden takuu EU ohjeistusten mukaisesti.
Jos huomaat ongelman tuotteessa sen saadessasi, on tärkeää että dokumentoit sen ja otat meihin yhteyttä ennen paketin avaamista. Sitten ilmoita meille asiasta välittömästi. Se tarkoittaa sitä, että jos et ole tiedottanut meille ongelmasta tuotteessa 14 päivän kuluttua tuotteen saavuttua, pidämme sitä toimitettuna täysin toimintakuntoisena.

Miten tuote palautetaan

Jos haluat palauttaa ostoksesi, seuraa tätä linkkiä saadaksesi ohjeet sen tekemiseen. Huomaa, että jos haluat palauttaa tuotteen meille, ole huolellinen tuotteen lähetyksen suhteen. Älä käytä uudestaan tilauksen alkuperäistä kirjekuorta/laatikkoa, jossa tuotteet saapuivat. Ne ovat ainoastaan kertakäyttöön tarkoitettuja ja tulisi laittaa suoraan kierrätykseen.
Ilmakuplat eivät myöskään ole tarpeeksi vahvoja kestääkseen useita lähetyksiä.
Siten olisi parasta käyttää uusia ja kestäviä pakkausmateriaaleja palauttaessasi tuotteita meille. Älä käytä ohuita paperisia kirjekuoria, ne eivät suojaa tarpeeksi. Pehmustetut pahvikuoret ovat tavallisesti paras ratkaisu.
Jos tuote on palautettu meille ja se on vaurioitunut palautuksen aikana, emme voi hyväksyä tuotetta palautettavaksi. Sen sijaan sinun tulee tehdä korvausvaatimus valitsemasi postipalvelun kanssa.
Huomaa että sinä asiakkaana olet aina vastuussa palautuksesta aiheutuvista kustannuksista, sekä palautettavan tuotteen vakuutuksesta ja lähetyksen seurannasta.

Takaisinmaksut

Jos palautat meille tuotteita, on meillä velvollisuus suorittaa takaisinmaksu ostoksen yhteydessä käytetylle alkuperäiselle lähteelle. Se tarkoittaa, ettemme voi muuttaa hyvitykseen käytettävää pankkitiliä. Käsittelemme tavallisesti hyvitykset viiden arkipäivän sisällä.
Hyvityksen ajankohdasta voi varojen saapuminen tilillesi viedä muutamasta minuutista viikkoon.
Saat sähköpostiin ilmoituksen hyvityslaskun kanssa, kun olemme käsitelleet hyvityksen. Se on lisäksi nähtävissä tililläsi, jos sähköposti ei jostain syystä tullut läpi.
Jos et saanut meiltä yhteydenottoa tekemääsi palautukseen liittyen, tarkista lähetyksen seuranta. Jos se on saapunut meille, anna yllä mainitun ajan ylittyä. Tarkista käyttäjätilisi sivustollamme nähdäksesi, jos hyvitys on suoritettu.
Valitettavasti emme voi tehdä mitään nopeuttaaksemme prosessia, jos palautuksesi ei ole vielä saapunut meille.

Toimituskulujen hyvitys

Toimituskulujen hyvityksessä on muutamia yksityiskohtia, jotka on otettava huomioon:

  • Jos tilauksesi on tehty meidän tavallisella prioriteetti toimitustavalla, sinulla on oikeus täyteen hyvitykseen tilauksestasi, mukaan lukien alkuperäiset toimituskulut, jos päätät palauttaa koko tilauksen. Jos olet kuitenkin valinnut muun kuin prioriteetti toimituksen, emme voi hyvittää sinulle alkuperäisiä toimituskuluja.
  • Jos olet päättänyt palauttaa joitakin tuotteita, sinun on otettava huomioon ilmaisen toimituksen raja-arvo, jos sait alennuksen tai ilmaisen toimituksen tilauksen kokonaisarvon perusteella. Kun palautettujen tuotteiden arvo on vähennetty alkuperäisestä tilauksen arvosta, tilauksen kokonaisarvo saattaa alittaa ilmaisen toimituksen rajan. Tällöin et voi enää hyödyntää alennusta tai ilmaista toimitusta, ja olet siksi velvollinen maksamaan alkuperäiset toimituskulut.

Kuten aiemmin todettiin, toimituskulut takaisin varastollemme lähetettävistä tuotteista jäävät aina sinun maksettavaksesi, eikä niitä näin ollen palauteta.

Vialliset tuotteet

Jos ongelma ilmenee sinetöidyn pakkauksen avaamisen jälkeen, kohtelemme sitä tavallisena valituksena ja käsittelemme sen asianmukaisesti. Huomioi kuitenkin, että me emme kata loppukäyttäjän aiheuttamia vahinkoja, emmekä voi auttaa jos kadotat pallon tai muun tuotteen osan.

On asiakkaan vastuulla varmistaa, ettei palloja/ lukkoja kiinnitetä liian tiukasti tai kevyesti. Saatat päätyä rikkomaan korun tai kadottamaan pallon, josta emme voi olla vastuussa.

Jos satut vastaanottamaan viallisen tuotteen, älä palauta sitä ilman, että otat ensin asiakaspalveluumme yhteyttä. Viallisten tuotteiden palautus tulee aina olla etukäteen hyväksytty. Jos palautat viallisen tuotteen jota tiimimme ei ole hyväksynyt, on meidän oletettava että tuote on vahingoittunut palautuksen aikana ja siten sitä ei kelpuuteta laillisena palautuksena. Hyvityksiä ei suoriteta siinä tapauksessa.

Valitukset

Jos haluat valittaa meidän päätöksistä tai asiakaspalvelusta, voit tehdä niin eurooppalaisen verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta. Se on EU:n hallitsema puolueeton valitusviranomainen, joka käsittelee tällaisia tapauksia. Emme tietenkään toivo minkään asiakaspalvelu tapauksen päätyvän siihen, mutta tunnemme velvollisuuden osoittaa sinulle saatavilla olevat vaihtoehdot etukäteen.

Tilaukset, joita ei voida toimittaa

Asiakkaan vastuulla on aina varmistaa, että meillä on oikea toimitusosoite ja että osoite on täysin postipalveluiden ohjesääntöjen mukainen. Tämä tulee tehdä tilauksen tekemisen yhteydessä. Tavallisesti sen muuttaminen tilauksen tekemisen jälkeen ei ole mahdollista.
Postilaatikon edessä ei tulisi olla estettä eikä sen tule olla niin täynnä, ettei lähetys mahdu sen sisään. Koko osoite tulisi olla ilmoitettuna ja tavallisesti vastaanottajan nimen tulee olla postilaatikossa.
Jos tilausta ei voida toimittaa tai sitä ei ole noudettu postin toimipisteestä jostain syystä ja sen seurauksena tilaus palautetaan meille, emme voi hyväksyä sitä normaalina palautuksena. Siihen on syynä, että postipalvelut veloittavat meitä lähetyksen palautuksesta. Siten me joudumme perumaan tilauksesi ja vähentämään palautuksen toimituksen. Veloitus palautuksesta on yleensä 10€ tavalliselle toimitukselle ja 29€ express toimituksille. Voimme lähettää tilauksen uudelleen. Siitä on kuitenkin maksettava lähetysmaksu sekä postin veloittama palautuksen käsittelymaksu (tämä on tavallisesti sama kuin lähetysmaksu).

Tilaus ja maksu

Yritämme parhaamme tehdäksemme maksut mahdollisimman helpoiksi. Yritämme myös tarjota niin monta olennaista maksuvaihtoehtoa kuin mahdollista, käyttäen viimeisimpää teknologiaa, joka tekee siitä mahdollisimman sujuvaa ja turvallista.
Se tarkoittaa, että teemme läheistä yhteistyötä Euroopan suurimpien maksutarjoajien kanssa, varmistaen että sinua palvellaan kaikkein parhaimmilla maksu turvallisuudella.
Jos valitset maksukortin maksutavaksi, emme pidätä varoja kortiltasi ennen kuin tilauksesi on lähetetty. Jos valitset jonkin muun maksutavan, huomaa että ne saattavat sisältää lisämaksun, joka näkyy kassalla, ja että heidän maksuaikamääräykset ovat yksilöllinen sopimus sinun ja heidän välillä. Jos sinulla on kysymyksiä maksusta, joka on tehty kolmannen osapuolen maksutarjoajan kautta (kuten laskutus, maksut tai muut maksuun liittyvät ongelmat), ota suoraan heihin yhteyttä.

Tuotteen tiedot

Pyrimme tarjoamaan sinulle mahdollisimman perusteelliset ja tarkat tuotetiedot. Meistä on järkevää tarjota tarpeeksi tietoa, että voit tehdä tietoisen päätöksen ja nähdä kaikki tiedot ennen hankintaa. Huomaa, että useimmissa tuotteissa on yksityiskohtainen tuoteseloste ja tekninen kuvaus, joka löytyy "lisätietoja" kohdan alla.
Materiaalit, kuten metalli ovat melko tarkkoja, ja harvoin annamme harhauttavaa tietoa niistä. Mutta huomaa, että joskus pienet variaatiot ovat mahdollisia, erityisesti orgaanisten tuotteiden kohdalla.
Me olemme loppujen lopuksi vain ihmisiä, ja haluamme sinun tietää, että teemme parhaamme. Älä myöskään epäröi ottaa yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää tai jos jokin asia on vialla.