Toimitusehdot

Ladataan...

YLEISET EHDOT

Tämän verkkosivuston omistaa ja sitä ylläpitää Blue Monkeys In Space Ltd. Koko sivustolla termit "Bodymod", "me", "meidät" ja "meidän" viittaavat Blue Monkeys In Space Ltd:hen. Tämän verkkosivuston ja sen kautta saatavilla olevien tuotteiden, toimintojen ja palveluiden (yhdessä "palvelut") käyttö on seuraavien ehtojen alaista. Käyttämällä palveluita hyväksyt kaikki ehdot, joita saatamme päivittää ajoittain. Verkkosivustollamme osto tapahtuu yksityishenkilönä, ellei toisin ole kirjallisesti sovittu. Jos haluat ostaa meiltä ammattilaisena/yrityksenä, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa [email protected] saadaksesi lisätietoja.

YRITYKSEN TIEDOT

Blue Monkeys In Space Ltd.
The Firs, Flat Nru. 7,
Triq Gorg Borg Olivier
Tas-Sliema, SLM 1801
Malta

Sähköposti: [email protected]
Yrityksen rekisteröintinumero: C 94794
ALV-tunniste: MT26944223

TILAUKSEN TEKEMINEN

Tilauksen tekeminen edellyttää, että sinulla on voimassa oleva ja meille hyväksyttävä maksutapa. Jos tilauksen hyväksymisen jälkeen ilmenee ennakoimattomia vaikeuksia tai maksajaa koskevia epätyydyttäviä luottotietoja, meillä on oikeus peruuttaa vahvistettu tilaus ja vapautua vastuusta.
Kun teet tilauksen tällä sivustolla, sitoudut siihen, että kaikki meille annetut tiedot ovat totuudenmukaisia ja tarkkoja, että olet tilauksen tekemiseen käytetyn maksutavan laillinen käyttäjä ja että varat riittävät kattamaan tilauksen kustannukset.
Kun teet tilauksen, saat sähköpostiviestin, jossa vahvistetaan, että olemme vastaanottaneet tilauksesi. Tämä sähköposti on vain kuittaus, eikä sitä pidä pitää tilausvahvistuksena. Sopimus tavaroiden ostamisesta syntyy vasta, kun olemme veloittaneet maksun.

HINNOITTELU JA SAATAVUUS

Hintamme on ilmoitettu verkkosivuillamme. Muutamme toisinaan verkkosivustollamme ilmoitettuja hintoja, mutta tämä ei vaikuta aiemmin voimaan tulleisiin sopimuksiin. Hinnat sisältävät mahdollisen arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja.
Vaikka teemme parhaamme varmistaaksemme, että kaikki Bodymodissa näkyvät tiedot, yksityiskohdat, hinnat, kuvaukset ja varastotasot ovat oikeita, virheitä voi sattua. Jos huomaamme virheen, ilmoitamme siitä sinulle mahdollisimman pian ja annamme yleensä ratkaisuehdotuksen, josta voimme sopia yhdessä. Jos olemme jo vastaanottaneet maksusi, joka on korvattava, hyvitämme sen käyttämällesi maksutavalle.

MAKSAMINEN

Tilauksen vastaanotettuaan maksupalveluntarjoajamme suorittavat tavanomaisen valtuutustarkastuksen maksutapasi osalta varmistaakseen, että varat riittävät tilauksen täyttämiseen. Tilauksesi on valmis tiimimme poimittavaksi ja pakattavaksi, kun tämä valtuutus on saatu päätökseen. Maksutapaasi veloitetaan, kun tilaus on valmis lähetettäväksi varastostamme. Jos maksat pankkikortilla, maksu on yleensä varattu tilillesi korttisi ehtojen mukaisesti siihen asti, kunnes me kirjaamme maksun tai hylkäämme sen.
Bodymod hyväksyy vain viimeisellä kassasivullamme valittavissa olevat maksutavat.
Bodymodilla maksusi on turvallinen ja täysin SSL-salattu, ja se suoritetaan vain maailmanluokan maksupalveluntarjoajien kautta, joten sinulla ei pitäisi olla mitään syytä huoleen.

TOIMITUS

Toimitamme kaikki tuotteet suojatussa pakkauksessa. Voit valita haluamasi toimitustavan kassalla. Toimituskulut riippuvat tilauksesi koosta ja toimitusehdoista. Me korvaamme tuotteelle mahdollisesti kuljetuksen aikana aiheutuneet vahingot ja yleensä toimitamme sinulle tarvittaessa korvaavan tuotteen. Jos huomaat tuotteessa ongelman vastaanotettuasi sen, on tärkeää, että dokumentoit sen ja otat meihin yhteyttä ennen pussin avaamista. Jos et ole ilmoittanut tuotteessa ilmenneistä ongelmista 14 päivän kuluessa sen saapumisesta, katsomme, että tuote on toimitettu täysin toimintakuntoisena.
Lähetysajat voivat vaihdella saatavuuden mukaan, mutta pyrimme lähettämään tilauksesi 24 tunnin kuluessa. Tämä koskee kaikkia tavanomaisia arkipäiviä*. Arvioituihin tai ilmoitettuihin toimitusaikoihin voi liittyä ennakoimattomia viivästyksiä, joista emme ole vastuussa.
Huomaa, että toimitusmenetelmillä on erilaiset "määräajat". Asetamme ne aina tärkeysjärjestykseen siten, että mahdollisimman monet asiakkaat saavat pakettinsa nopeasti. Määräajoilla tarkoitamme sitä, että eri kuljetuspalvelujen tarjoajat noutavat paketit varastoltamme eri aikoina. Poimimme, pakkaamme ja lähetämme mahdollisimman paljon paketteja jokaisen palveluntarjoajan kanssa, jotta voimme palvella sinua ja muita mahdollisimman nopeasti.

TILAUKSET, JOITA EI VOIDA TOIMITTAA

On asiakkaan vastuulla varmistaa, että meillä on oikea toimitusosoite ja että toimitusosoite on täysin valitun postipalvelun ohjeiden mukainen. Tämä tieto on toimitettava tilauksen tekohetkellä. Jos havaitset virheitä, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Lisäksi postilaatikon on oltava esteetön ja tyhjennetty, jotta paketti mahtuu sinne. Toimitustietoihin kuuluu täydellinen osoite ja yleensä myös vastaanottajan nimi.
Jos tilausta ei jostain syystä voida toimittaa tai sitä ei noudeta määrätystä noutopisteestä, se palautetaan automaattisesti meille. Tässä tapauksessa emme voi valitettavasti hyväksyä sitä tavanomaisena palautuksena. Tämä johtuu siitä, että kuljetusyhtiö veloittaa meiltä palautuksesta ylimääräisen maksun. Tällaisessa tapauksessa meidän on peruutettava tilauksesi, josta on vähennetty palautuspostikulut. Paluupostimaksu on yleensä 10 € tavallisesta lähetyksestä ja 29 € pikalähetyksistä. Voimme lähettää tilauksen sinulle uudelleen. Sinun on kuitenkin maksettava lähetysmaksu, sekä postipalvelun perimät kulut palautuksen käsittelystä (yleensä sama kuin lähetysmaksu).
*Varastomme on avoinna normaaleina arkipäivinä, ja eri kuljetusliikkeet noutavat tuotteet varastoltamme. Tämä tarkoittaa kaikkia päiviä maanantaista perjantaihin, lukuun ottamatta tässä linkissä lueteltuja päivämääriä.

VIALLISET TUOTTEET

Jos ongelma ilmenee sinetöidyn pussin avaamisen jälkeen, käsittelemme sitä tavallisena tuotereklamointina ja yritämme auttaa sinua parhaalla mahdollisella tavalla. Emme kuitenkaan korvaa loppukäyttäjän aiheuttamia vahinkoja, emmekä voi auttaa tilanteissa, joissa kadotat itse jonkin tuotteen osan, kuten pallon tai lukon. Yritä välttää kiertämästä palloja/lukkoja paikalleen liian tiukasti tai liian heikosti, sillä se saattaa johtaa korun tai sen osan rikkoutumiseen tai katoamiseen, mistä emme voi ottaa vastuuta.
Jos olet vastaanottanut viallisen tuotteen, palauta se vasta, kun olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluumme ja saanut hyväksynnän palautukselle. Viallisten tuotteiden palautukset on aina hyväksytettävä etukäteen. Jos meille saapuu viallinen tuote, jonka palautusta tiimimme ei ole ennalta hyväksynyt, oletamme, että se rikkoutui palautusprosessin aikana, josta sinä olet vastuussa, ja käsittelemme sen sellaisena.

PERUUTTAMISOIKEUS (PALAUTUS)

Sinulla on lakisääteinen oikeus peruuttaa ja palauttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta mistä tahansa syystä ja ilman perusteluja. Mutta koska uskomme tuotteisiimme ja haluamme, että olet varmasti tyytyväinen tuotteeseesi, olemme pidentäneet palautusajan 100 päivään lähetyspäivästä.

PERUUTTAMISOIKEUTTA KOSKEVAT POIKKEUKSET

Suurin osa tuotteistamme toimitetaan yksittäin suljetuissa pusseissa. Sen avulla voimme taata, että toinen henkilö ei ole käyttänyt tuotetta ennen sinua. Jos rikot, vahingoitat tai peukaloit sinetöityä pussia, peruutusoikeutta ei ole.
Toivomme, että ymmärrät, miksi meillä on näin tiukka turvallisuuspolitiikka. Ethän haluaisi käyttää lävistyskoruja, joita joku tuntematon on aiemmin käyttänyt, sillä se voisi olla vakava terveysriski.

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Voit peruuttaa tilauksen ja kertoa palautusaikeistasi lähettämällä meille selkeän viestin, jossa ilmoitat, että haluat peruuttaa tilauksen. Voit lähettää kirjeen tai sähköpostin osoitteeseen Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963 Tarp, Saksa, tai [email protected]. Et voi peruuttaa tilausta kieltäytymällä vastaanottamasta sitä. Voit myös käyttää lakisääteistä vakiopalautuslomaketta, joka on esitetty palveluehtojen lopussa, mutta se ei ole pakollista.

JOS TUOTE ON VIALLINEN

Jos tarvitset apua tuotteen kanssa, ota meihin yhteyttä kohtuullisessa ajassa, jotta voimme löytää ongelmaan nopean ja sinulle sopivan ratkaisun. Suosittelemme, että otat meihin yhteyttä mahdollisimman nopeasti. Tämä on erityisen tärkeää, jos tuote on vahingoittunut kuljetuksen aikana. Jos otat meihin yhteyttä 14 päivän kuluessa saapumisesta, se katsotaan aina kohtuulliseksi.

HYVITYKSEN LASKEMINEN

Jos palautat koko tilauksesi, hyvitämme sinulle kaikki kulut, mukaan lukien alkuperäiset toimituskulut. Jos valitset jonkin muun kuin standarditoimituksemme, hyvitämme sinulle vain palautettujen tuotteiden arvon. Jos palautat vain osan ostamistasi tuotteista, toimituskuluja ei hyvitetä. Mahdolliset tuoteyhdistelmien vuoksi annetut alennukset saatetaan myös menettää ja vähentää hyvityksestäsi, jos kyseessä on osittainen palautus. Tähän sisältyy myös ilmainen toimitus, joka on saatettu antaa alkuperäisen tilauksen arvon vuoksi.

PALAUTUKSEN PAKETOINTI

Pakkaa palautettavat tuotteet huolellisesti. Älä käytä palautukseen kirjekuorta tai pakettia, jossa vastaanotit lähetyksen. Ne on tarkoitettu vain kertakäyttöön ja tulisi laittaa suoraan kierrätysastiaan. Kirjekuoret eivät ole tarpeeksi vahvoja kestääkseen useamman lähetyksen käsittelyn, ja ne on suunniteltu menemään suoraan kierrätykseen.
Siksi on aina parasta käyttää uutta ja turvallista suojapakkausta, kun palautat tuotteita meille. Pyydämme myös pidättäytymään käyttämästä ohuita paperikuoria, jotka eivät suojaa sisältöä tarpeeksi tehokkaasti. Paras ratkaisu on yleensä hyvin pehmustettu pahvilaatikko.
Emme voi hyväksyä palautuksia, jotka ovat vahingoittuneet palautuskuljetuksen aikana. Sen sijaan asiasta on tehtävä reklamaatio lähettäjäksi valitsemallesi postipalvelulle.
Huomaa, että asiakkaana olet aina vastuussa palautuskustannuksista sekä meille palautettujen tuotteiden vakuutuksesta ja seurannasta.

MAKSUSUORITUKSEN PALAUTUS

Minkä tahansa hyvityksen kohdalla olemme velvollisia palauttamaan rahat aina siihen lähteeseen, josta ne ovat peräisin. Tämä tarkoittaa, että emme voi vaihtaa pankkitiliä, jolle hyvitys tehdään. Käsittelemme palautuksen yleensä viiden arkipäivän kuluessa, ja sen perille saapumisessa voi kestää muutamasta sekunnista viikkoon. Kesto riippuu valitsemastasi maksutavasta ja pankistasi.

VALITUKSET

Pyrimme aina ensisijaisesti asiakkaiden tyytyväisyyteen. Näin ollen haluamme aina ratkaista mahdolliset ristiriidat suoraan kanssasi. Älä siis epäröi kertoa meille, jos sinulla on valituksia, ehdotuksia tai kommentteja.
Vaihtoehtoisesti voit myös ottaa yhteyttä paikalliseen riidanratkaisuelimeen:
Jos olet Euroopan unionissa etkä Yhdysvalloissa, kyseinen elin tunnetaan nimellä ODR eli verkkovälitteinen riidanratkaisu (Online Dispute Resolution Center). Se on EU:n hallinnoima puolueeton valitusviranomainen, joka käsittelee tällaisia tapauksia.

LINKITTÄMINEN BODYMODIIN

Voit linkittää verkkosivuillemme edellyttäen, että teet sen reilusti ja laillisesti etkä vahingoita mainettamme tai käytä sitä hyväksesi. Et voi kuitenkaan linkittää sivustoa siten, että se antaisi ymmärtää yhteyttä, hyväksyntää tai tukea osaltamme silloin, kun sellaista ei ole olemassa.
Et saa myöskään linkittää verkkosivuilta, joita et omista.
Tätä verkkosivustoa ei saa kehystää/kuvata millään muulla verkkosivustolla. Pidätämme oikeuden peruuttaa luvat ilman ennakkoilmoitusta.

VAPAUTUS

Jos rikot näitä ehtoja, emmekä ryhdy toimenpiteisiin, meillä on silti oikeus käyttää oikeuksiamme ja oikeussuojakeinojamme missä tahansa muussa tilanteessa, jossa rikot näitä ehtoja.

SAAVUTETTAVUUS

Pääsy tälle sivustolle on sallittu väliaikaisesti, ja meillä on oikeus peruuttaa tai muuttaa palveluita ilman ennakkoilmoitusta. Emme ole vastuussa siitä, jos sivusto ei jostain syystä ole käytettävissä milloin tahansa tai minkä tahansa ajanjakson ajan. Toisinaan saatamme rajoittaa pääsyä joihinkin sivuston osiin tai koko sivustolle.
Tämä sivusto sisältää myös linkkejä muille sivustoille ("Muut sivustot"), joita me emme ylläpidä. Blue Monkeys In Space Ltd. ei valvo muita sivustoja eikä ota vastuuta niistä eikä mistään menetyksistä tai vahingoista, jotka voivat aiheutua niiden käytöstä. Muiden sivustojen käyttöä koskevat kunkin sivuston ehdot.

VASTUUVAPAUSLAUSEKE

Kaikki tällä verkkosivustolla esitetty on tehty ilman mitään takuita, ehtoja tai vakuuksia sen paikkansapitävyydestä. Ellei toisin mainita, me ja toimittajamme, sisällöntuottajamme ja mainostajamme suljemme pois kaikki takuut ja muut ehdot, jotka muutoin saattaisivat sisältyä lakisäädöksiin, yleiseen lakiin tai täydentäviin säädöksiin, emmekä ole vastuussa mistään vahingoista, mukaan lukien välittömät, välilliset, epäsuorat, erityiset, rangaistusluonteiset tai satunnaiset vahingot, tai vahingoista, jotka aiheutuvat käytön, voiton, tietojen tai muun aineettoman omaisuuden menetyksestä, maineen tai liikearvon vahingoittumisesta tai korvaavien tavaroiden hankintakustannuksista, jotka johtuvat tai liittyvät tämän sivuston tai muiden sivustojen ja niillä julkaistujen materiaalien käyttöön, käyttökyvyttömyyteen, suorituskykyyn tai vikoihin, riippumatta siitä, olivatko tällaiset vahingot ennakoitavissa tai johtuvatko ne sopimuksesta, vahingonkorvausvelvollisuudesta, oman pääoman ehtoisesta kohtelusta, palautuksesta, lakisäädösten, yleisen lain tai muun lain nojalla. Tämä ei vaikuta Blue Monkeys In Space Ltd:n vastuuseen kuolemasta tai henkilövahingosta, joka johtuu huolimattomuudesta, vilpillisestä harhaanjohtamisesta, olennaisen asian virheellisestä esittämisestä tai muusta vastuusta, jota ei voida sulkea pois tai rajoittaa sovellettavan lain mukaan.

VALINNAISET TYÖKALUT JA PALVELUT

Saatamme tarjota sinulle pääsyn kolmansien osapuolten työkaluihin, joita emme valvo ja joihin emme voi vaikuttaa, esimerkkinä mm. pakettisi seurantapalvelut.
Ymmärrät ja hyväksyt, että myönnämme sinulle pääsyn kyseisiin työkaluihin "sellaisenaan" ja "sellaisena kuin se on saatavilla" ilman minkäänlaisia takuita, vakuutuksia tai ehtoja ja ilman mitään hyväksyntää. Emme ole vastuussa kolmansien osapuolten valinnaisten työkalujen käytöstäsi tai siihen liittyen.
Sivuston kautta tarjottujen valinnaisten työkalujen käyttö tapahtuu täysin omalla vastuullasi ja harkintasi mukaan. Varmista aina, että tunnet ja hyväksyt ehdot, joilla kolmannen osapuolen palveluntarjoajat tarjoavat työkaluja.
Saatamme myös tarjota tulevaisuudessa uusia palveluja ja/tai ominaisuuksia verkkosivuston kautta (mukaan lukien uusien työkalujen ja resurssien julkaiseminen). Tällaisiin uusiin ominaisuuksiin tai palveluihin sovelletaan myös näitä käyttöehtoja.

SOVELLETTAVA LAINSÄÄDÄNTÖ

Näihin ehtoihin sovelletaan Maltan lakeja ja niitä tulkitaan Maltan lakien mukaisesti.

HENKILÖTIETOJEN KÄSITTELY

Tehdäksesi tilauksen Bodymodilta tarvitsemme joitakin tietoja sinusta. Tällaisia tietoja ovat mm. sähköpostiosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilausvahvistuksen, ja toimitusosoitteesi, jotta voimme lähettää sinulle tilauksesi. Tämä on vakiokäytäntö ja mahdollistaa asianmukaisen myynnin käsittelyn ja kirjanpidon. Sinun ei tarvitse luoda tiliä verkkosivustollamme tehdessäsi ensimmäisen tilauksesi, mutta jos sinulla ei ole tiliä, tili luodaan sinulle automaattisesti, kun teet ostoksia sivustollamme. Kirjautumistiedot lähetetään sinulle automaattisesti sen luomisen jälkeen.
Tältä tililtä voit nähdä sinusta hallussamme olevat tiedot ja poistaa ne milloin tahansa.
Suosittelemme kuitenkin tilin säilyttämistä, sillä siitä on joitakin etuja. Sen avulla voit seurata tilauksiasi ja yksinkertaistaa asiakastukea, ja voit hallita uutiskirjetilauksiasi. Eikä se maksa sinulle senttiäkään.
Antamiesi tietojen lisäksi käytämme myös evästeitä ja seuraamme käyttäytymistäsi koko vierailusi ajan.
Evästeitä käytetään ensisijaisesti mahdollistamaan kaltaistemme sivustojen toiminta. Niiden avulla on mahdollista muistaa, mitä tuotteita sinulla on ostoskorissasi. Käytämme niitä myös käyttäjien käyttäytymisen analysointiin, verkkosivuston käytettävyyden parantamiseen ja mainosten optimointiin. Ei siis mitään pelättävää.
Tarvitsemme niitä myös petosten estämiseksi. Tämän tekee automaattinen petostentorjuntamme, joka mittaa riskejä ja havaitsee mahdolliset tiliongelmat.
Pyrimme olemaan täysin avoimia kaikille vierailijoillemme. Saatamme siis siirtää joitakin tietoja, jos hyväksyt tietyt evästeet, kuten Googlen, Facebookin, Snapchatin, Pinterestin ja TikTokin. Siirrettävät tiedot peitetään (<hashed>) ennen siirtoa. Lyhyesti sanottuna emme koskaan jaa sinusta tietoja, joita kukaan voisi lukea. Salaamme tiedot hash-avaimella turvallisuutesi vuoksi. Tietoihin sisältyy yleensä sähköpostiosoitteesi, nimesi, puhelinnumerosi, mitä ostit ja milloin.
Joskus meidän on kuitenkin välitettävä tietoja salaamattomina. Se voi joskus olla välttämättömyys mille tahansa verkkokaupalle. Meidän on esimerkiksi välitettävä tietosi sille postipalvelulle, jonka valitsit pakettisi toimittamiseen. Poliisitutkinnan yhteydessä saatamme joutua luovuttamaan myyntitietoja poliisille. Nämä osat eivät kuulu toimialueeseemme, mikä on luonnollista kaikille verkkokauppiaille.
Tiedä siis tämä: pidämme tietosi turvassa, säilytämme vain sen, mitä tarvitsemme, ja tietojasi on saatavilla vain henkilökunnalle, joka tarvitsee niitä, eikä niitä luovuteta kolmansille osapuolille ilman suostumustasi. Näin ollen annamme vain sinun nähdä tai käyttää tietojasi. Tietosi tallennetaan ja varmuuskopioidaan salatuilla eurooppalaisilla palvelimilla, ja ne ovat täysin GDPR:n mukaisia.
Jos haluat milloin tahansa tietää, mitä olemme tallentaneet sinusta, ota yhteyttä, niin autamme mielellämme.

OIKEUTEMME

Tällä sivulla voit milloin tahansa tarkastella palveluehtojen uusinta versiota.
Pidätämme oikeuden oman harkintamme mukaan päivittää, muuttaa tai poistaa minkä tahansa osan näistä käyttöehdoista julkaisemalla päivityksiä ja muutoksia verkkosivustollamme. Sinun vastuullasi on tarkistaa nämä muutokset säännöllisesti. Jos jatkat verkkosivustomme tai palveluidemme käyttämistä sen jälkeen, kun olemme päivittäneet käyttöehtoja, se tarkoittaa, että hyväksyt muutokset.

VAKIOMUOTOINEN PALAUTUSLOMAKE

”Vastaanottaja: Bodymod, Stapelholmer Weg 28-30, 24963, Tarp, Saksa
Haluan/haluamme soveltaa peruutusoikeutta ostosopimukseeni seuraavien tuotteiden osalta, jotka on tilattu xx.xx.xxxx ja vastaanotettu xx.xx.xxxx: (Lisää tuotteiden nimet). Ystävällisin terveisin, (Asiakkaan nimi, osoite, tilausnumero, allekirjoitus, päivämäärä)"

Jos sinulla on lisäkysymyksiä palveluehdoista, lähetä meille sähköpostia.