Lähetä sähköposti otsikolla "B2B-yritystili" osoitteeseen [email protected] ja sisällytä viestiisi Y-tunnuksesi sekä käyttämäsi sosiaalisen median profiilit. Käytämme näitä tietoja voidaksemme varmistaa sinun olevan oikeutettu yritystiliin.
Jos olet yrittänyt nollata salasanasi, mutta sinulla on edelleen ongelmia sisäänkirjautumisessa, yritä tyhjentää Bodymodin verkkosivuun liittyvät evästeet ja selaimesi välimuisti. Jos sinulla on vieläkin ongelmia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Poistaaksesi tilisi, mene välilehdelle "Yksityisyysasetukset", jonka näet "Oma tili"-sivulta. Huomioi, että tiliä ei voi poistaa, jos sinulla on avoimena olevia tilauksia tai palautuksia.
Peruuttaaksesi tilauksen, mene "Yhteydenottoasetukset"-välilehteen, jonka näet "Oma tili"-sivulta. Sen jälkeen, paina ruksi pois "Yleinen tilaus"-laatikosta ja paina "Lähetä"-nappia.
Tarvitsetko lisää apua?
Ole hyvä ja lähetä meille sähköposti, jossa on kaikki tarvittavat tiedot, kuten tilauksesi yksityiskohdat, sähköpostiosoite, sekä valokuvia ja videoita virheellisistä tuotteista.
Tai lähetä viesti
Vastaamme kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä maanantaista perjantaihin. Viikonloppuna lähetettyihin viesteihin vastaamme seuraavan arkipäivän aikana.