Voit palauttaa tuotteet 100 päivän aikana, mikäli tuotteet ovat vielä alkuperäisen, avaamattoman paketin sisällä. Jos paketti on avattu, palautus vaatii ensin hyväksynnän asiakaspalvelultamme.
1. Laita tuotteet pehmustetun kirjekuoren sisälle. Jos tuotteet vahingoittuvat kuljetuksen aikana, emme voi hyvittää sinua. Älä käytä samaa lähetyskuorta, jolla vastaanotit korusi. Ne ovat suunniteltu kertakäyttöisiä toimituksia varten.
2. Lataa, tulosta, ja täytä palautuslomakkeemme, ja laita se kirjekuoren sisälle. Osoitteemme on kirjoitettu tähän lomakkeeseen. Täytä lomake ja lähetä se palautettavien tuotteiden mukana.
- Jos sijaitset EU-maiden ulkopuolella, sinun täytyy tehdä tulli-ilmoitus ja liittää se osaksi palautustasi. Mikäli ilmoitus on täytetty vajavaisesti tai sitä ei ole mukana, tulliviranomaiset saattavat pysäyttää toimituksen ja palauttaa sen takaisin sinulle.
- Tulli-ilmoitus ja tilauksen lasku tulee sijoittaa näkyvästi lähetyspaketin ulkopuolelle. Lomakkeiden tulee olla näkyvillä tulliviranomaisille.
3. Lähetä pakettisi meille. Suosittelemme käyttämään seurannallista postitoimitusta. Mikäli tuote häviää matkalla, emme pysty hyvittämään sinua.
Hyvitysmaksut palautetaan alkuperäisen maksutavan mukaan sen jälkeen, kun tuote tai toimitus on vastaanotettu ja se täyttää palautuksen kriteerit. Hyvityksen vastaanottamisessa voi kestää 1–6 päivää riippuen tilistäsi ja maksutavastasi.
Emme tarjoa vaihtoja. Voit kuitenkin palauttaa tuotteesi 100 päivää niiden vastaanottamisesta ja saada niistä hyvityksen, kunhan ne ovat vielä suljettuina alkuperäisissä paketeissaan eikä niitä ole avattu.
Tarvitsetko lisää apua?
Ole hyvä ja lähetä meille sähköposti, jossa on kaikki tarvittavat tiedot, kuten tilauksesi yksityiskohdat, sähköpostiosoite, sekä valokuvia ja videoita virheellisistä tuotteista.
Tai lähetä viesti
Vastaamme kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä maanantaista perjantaihin. Viikonloppuna lähetettyihin viesteihin vastaamme seuraavan arkipäivän aikana.