Voit palauttaa tuotteet 100 päivän aikana, mikäli tuotteet ovat vielä alkuperäisen, avaamattoman paketin sisällä.
Kuinka palautus tehdään?
1. Kirjaudu sisään tilillesi
2. Valitse "Palautukset"
3. Klikkaa "Aloita palautus"
4. Seuraa näytön ohjeita ja kysymyksiä
Sähköinen prosessimme opastaa sinut vaiheiden läpi.
Palautuksesi lähetetään tiimillemme hyväksyttäväksi.
Kun palautus on hyväksytty, saat ilmoituksen tuotteiden lähettämisestä meille. Käytä pehmustettua kirjekuorta tai varmista, että olet pakannut tuotteet riittävän hyvin, jotta ne säilyvät kuljetuksen aikana. Suosittelemme käyttämään seurantapalvelua tarjoavaa postipalvelua. Jos tuotteet katoavat tai vahingoittuvat kuljetuksessa, emme voi hyvittää niitä sinulle.
Älä lähetä tuotteita, joita ei ole hyväksytty tai jotka odottavat hyväksyntää.
Hyvitysmaksut palautetaan alkuperäisen maksutavan mukaan sen jälkeen, kun tuote tai toimitus on vastaanotettu ja se täyttää palautuksen kriteerit. Hyvityksen vastaanottamisessa voi kestää 1–6 päivää riippuen tilistäsi ja maksutavastasi.
Emme tarjoa vaihtoja. Voit kuitenkin palauttaa tuotteesi 100 päivää niiden vastaanottamisesta ja saada niistä hyvityksen, kunhan ne ovat vielä suljettuina alkuperäisissä paketeissaan eikä niitä ole avattu.
Tarvitsetko lisää apua?
Ole hyvä ja lähetä meille sähköposti, jossa on kaikki tarvittavat tiedot, kuten tilauksesi yksityiskohdat, sähköpostiosoite, sekä valokuvia ja videoita virheellisistä tuotteista.
Tai lähetä viesti
Vastaamme kaikkiin viesteihin 24 tunnin sisällä maanantaista perjantaihin. Viikonloppuna lähetettyihin viesteihin vastaamme seuraavan arkipäivän aikana.